Tilaajalle

Voiko rakkaus olla kaupungin arvo? Kotka haastaa asukkaat kehumaan kotikaupunkiaan

Kotkan kaupunkistrategian mukaan kohti vuotta 2025 mennessä Kotkassa satsataan koulutukseen, yrittäjyyteen, elinympäristöön, viihtyvyyteen ja hyväntuulisuuteen. Tavoitteena on, että kaikilla kotkalaisilla olisi toisen asteen koulutus.

Kimmo Seppälä

Kotkan kehitysjohtaja Terhi Lindholm on tyytyväinen kaupungin uuteen strategiaan, jossa hän on toiminut projektipäällikkönä. Pitkän prosessin jälkeen koossa on tärkein väline, jolla kaupunkia ohjataan.
Kotkan kehitysjohtaja Terhi Lindholm on tyytyväinen kaupungin uuteen strategiaan, jossa hän on toiminut projektipäällikkönä. Pitkän prosessin jälkeen koossa on tärkein väline, jolla kaupunkia ohjataan.

Kaupunkia pitää markkinoida jatkuvasti sekä miettiä, mitä voimme tehdä edistääksemme yritysten tuloa tänne: esimerkiksi kaavoituksessa ja liikenneyhteyksissä. — Terhi Lindholm

Tämä artikkeli on tilaajillemme

Tilaajanamme olet aina tervetullut lukemaan sisältöjämme rajattomasti.

Olen jo tilaajaVerkkopalvelun sisällöt kuuluvat kaikille tilaajille.

Tutustu 2 viikkoa maksutta!Tutustu sisältöön verkossa.