Tilaajalle

Kotkalainen Päivi Brinkas ei ole tottunut siihen, että pankin työntekijöitä kiitetään, vaikka hän on seurannut monen ihmisen elämänkaarta kehdosta hautaan: "Aina ei voi olla hyvien uutisten kertoja"

Handelsbankenissa työskentelevä henkilöasiakasvastaava Päivi Brinkas harmittelee, että etäyhteyksien kautta tapaamiseen ei tule samanlaista tuntumaa kuin kasvokkain kohdatessa. Tärkeintä on keskittyä kuuntelemaan asiakkaan tarpeita.

Kimmo Seppälä

Päivi Brinkas työskentelee pääsääntöisesti asiakkaidensa asuntolainojen parissa. Aina asiakkaiden haaveiden toteuttaminen ei ole mahdollista, silloin pohditaan muita vaihtoehtoja.
Päivi Brinkas työskentelee pääsääntöisesti asiakkaidensa asuntolainojen parissa. Aina asiakkaiden haaveiden toteuttaminen ei ole mahdollista, silloin pohditaan muita vaihtoehtoja.

Kotkan Handelsbankenin henkilöasiakasvastaava Päivi Brinkas hämmentyy lähes tolaltaan. Hän ei osannut odottaa, että pankkialalla työskentelevä saisi kiitosta Kymen Sanomien kyselyssä Etelä-Kymenlaakson parhaasta asiakaspalvelusta.

Luetuimmat