Tilaajalle

Kotkan terveyskeskukseen puhelimitse pyrkinyt asiakas pettyi: ”Soitin ja soitin, mutta kukaan ei vastannut eikä soittanut takaisin kolmeen päivään” — Kymsote myöntää, ettei kaikille asiakkaille ehditä soittamaan takaisin

Asiakkaat turhautuvat, kun luvattua soittoa terveysasemalta ei kuulu. Myös lääkärien puutteellinen kielitaito aiheuttaa jatkuvia ongelmia.

Raimo Eerola

Kotkan terveyskeskukseen puhelimitse pyrkinyt asiakas pettyi: ”Soitin ja soitin, mutta kukaan ei vastannut eikä soittanut takaisin kolmeen päivään” — Kymsote myöntää, ettei kaikille asiakkaille ehditä soittamaan takaisin

Kotkalainen eläkeläinen nimittää itseään keskussairaalan kanta-asiakkaaksi. Hän sairastaa sairautta, joka vie hänet aika-ajoin sairaalahoitoon. Varsinkin näin flunssakautena lisäsairaudet voivat viedä kunnon alas nopeasti.

Luetuimmat

Uusimmat uutiset