Nordea otti käyttöön pikaneuvonnan ja ajanvarauksen Kotkan konttorissa

Kalle Sipiläinen

Nordea on laajentanut asiakkaiden mahdollisuuksia asioida konttorissa.
Nordea on laajentanut asiakkaiden mahdollisuuksia asioida konttorissa.

Nordea on laajentanut asiakkaiden mahdollisuuksia asioida konttorissa.

Koronaviruspandemian aikana käyttöön otettu mahdollisuus ajanvaraukseen jatkuu ja lisäksi pankissa on otettu käyttöön tiistaisin ja torstaisin palveleva pikaneuvonta, jossa on mahdollisuus hoitaa nopeita pankkiasioita ilman ajanvarausta.

Ajanvarauksella Kotkan konttorissa voi asioida keskiviikkoisin ja perjantaisin kello 10–16.30. Ajanvarauksen voi tehdä Nordean asiakaspalvelussa.

Muina aikoina Kotkan nordealaiset palvelevat asiakkaita osana valtakunnallista verkostoa etäpalveluiden, esimerkiksi puhelimen ja chatin välityksellä. Nordean asiakaspalvelu palvelee maanantaista perjantaihin 8–20 ja lauantaista sunnuntaihin 9–17 numerossa 0200 3000.