Tilaajalle

Kotkalainen korjaamopäällikkö Jussi Räty niitti menestystä paras asiakaspalvelija -äänestyksessä: "Olen oppinut tässä töitä tehdessä"

Äänestäjät kehuivat Kotkan Autotalossa työskentelevää Rätyä kohteliaaksi, hyväntuuliseksi, komeaksi ja reippaaksi nuoreksi, joka huomioi asiakkaan koirankin. Korjaamoalan koulutusta Rädyllä ei ole, mutta kaikki perushommat ovat tulleet tutuiksi työtä tekemällä.

Kimmo Seppälä

Korjaamopäällikkö Jussi Räty arvostaa rehellistä ja mukavaa asiakaspalvelua. – Sellaista ystävällistä ja asianmukaista peruspalvelua.
Korjaamopäällikkö Jussi Räty arvostaa rehellistä ja mukavaa asiakaspalvelua. – Sellaista ystävällistä ja asianmukaista peruspalvelua.

Kotkan Autotalon korjaamopäällikkö Jussi Räty tuli toiseksi Kymen Sanomien järjestämässä Paras asiakaspalvelija 2020 -äänestyksessä.

Uusimmat uutiset