Kotkan terveydenhuolto pyytää asiakaspalautetta — myös kokemuskehittäjäryhmä käynnistyy

Syyskuun alussa käynnistyy asiakaspalautteiden kerääminen Kotkan terveydenhuollossa. Palautetta voi antaa terveydenhuollon yksiköissä paperilomakkeilla tai sähköisesti kaupungin terveydenhuollon nettisivujen kautta.

— Asiakkailta saatu palaute on meille merkittävä laadun parantamisen keino. Tavoitteena on kerätä palautetta jatkossa vuosittain, kertoo terveysjohtaja Kati Homanen tiedotteessa.

Tällä viikolla mielenterveys- ja päihdepalveluissa käynnistyy lisäksi kokemuskehittäjäryhmä. Ryhmä on viime keväänä vapaaehtoisista koottu joukko, joka otetaan mukaan kehittämään mielenterveys- ja päihdepalveluita.

Mielenterveys- ja päihdepalvelujen johtaja Heli Kainulainen kertoo, että ryhmä voisi ottaa kantaa esimerkiksi nettisivujen ja esitteiden ulkonäköön ja toimivuuteen sekä tehdä katselmuksia terveydenhuollon yksiköihin.

— Haemme mahdollisesti syksyllä vielä uusia jäseniä ryhmään. Mielestäni ryhmän kokoonpano voi olla avoin, Kainulainen pohtii.

Uusimmat uutiset