Pääkirjoitus: Teknologia ei saa nousta opetuksessa itseisarvoksi

Kouluissa on tietokoneiden ja tablettien käyttöä opetuksessa lisätty järjestelmällisesti viime vuosina. Tietoteknisten laitteiden hyödyntäminen on digitalisoituvassa maailmassa ehdottoman tärkeää, mutta ongelmatonta se ei ole. Oppilaiden osaamista kartoittavassa Pisa-tutkimuksessa on todettu, että teknologia joskus voi myös haitata oppimista (Helsingin Sanomat 4.12.).

Kommentoi artikkelia

Jos haluat kommentoida nimettömänä, voit tehdä sen seuraavasti:
Kirjoita nimimerkkisi Nimi-kenttään, valitse Kommentoin mieluummin vieraana -kenttä ja lisää sähköpostiosoitteesi sähköpostikenttään. Sähköpostiosoite ei näy kommentoinnin yhteydessä. Voit myös kommentoida rekisteröityneenä luomalla tilin Disqus-palveluun tai kirjautumalla kommentointiin esimerkiksi Facebookin tai Twitterin avulla.

Lue kommentointiohjeet